Der er givet samtykke til dette indlæg fra ledende sygeplejerske på klinikken.
Interviewede 2 ansatte på lægeklinikken i Hirtshals d. 26/9
2013
Impulsivt tiltag i forhold til vores problemstilling fra sygehus
Vendsyssel.Spurgte ind til, om de havde mange der kom, efter de først havde været på skadestuen og derefter sendt til egen læge, dette kunne de nikke genkende til, specielt skader ikke AMI. De mente det kunne være rigtig dejlig, at der kunne kører en oplysning via medier eller ny folder, som måske kunne være mere synlig eller husstands omdelt.
I forhold til folderen” Ring før du tager på skadestuen”
var de 2 ansatte vi talte med, slet ikke klar over, de havde den til, at stå i
venteværelset, forståelig da den var svær, at spotte, sammen alle de andre
oplysnings foldere.
De ville glæde sig til et produkt så det kunne ændres, at
mange kørte forgæves til skadestuen, mange af deres patienter kommer jo fra
Hirtshals, så når skaden sker, kører de hele vejen til Hjørring skadestue og
her bliver de så sendt retur til Hirtshals hvis det er i lægeklinikkens
åbningstid. Herefter kan de, så måske være nød til, at kører til Hjørring
skadestue igen, hvis det ikke kan ordnes i lægeklinikken f.eks. benbrud.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar